Arain

逢人不说人间事,便是人间无事人。

有质感的双语句子

◎I hope to sit on the swing by the sea with you,and blow the sun.

希望能与你一起坐在海边的秋千上,吹风看夕阳。


◎On summer nights,I always like the breeze and the sunset.

在夏天的夜晚,我总是喜欢清风与夕阳。


◎Hold your hand and toast the guests all around.

要拉起你的手,向四方宾客敬酒。


◎From sun, moon, mountains and rivers to bright stars, l like your testimony.

从日月山河到皎皎星辰,都是我喜欢你的见证。


◎May the wind blowing to me,can bypass the sea of people to embrace you.

愿吹向我的风,都能绕过人山人海去拥抱你。


◎You have given me great joy, but love is in vain.

你曾予我怦然欢喜,未料爱情徒有虚名。


◎You can't stop yourself from bein vulgar,but you can't be romantic.

无法阻止自己落俗,但浪漫不死。


◎I found that you are my firework,when I walked around the mountains and rivers.

我绕过江山错落,才发现你才是属于我的人间烟火。


◎The hills and valleys are hard to level the mountains and rivers are no longer the world spark, but no point belongs to me.

丘壑难平山河不再人间星火,竟无半点属于我。


◎What is the honor it's the river that meets you.

荣幸是什么,是江河三千遇见你。


◎I yearn for the warm autumn sunsetin the depth of the plane tree.

我向往暖秋落阳梧桐深处有良人在。


◎Here on earth joy is yours.

人间于此,欢喜是你。


◎Everything in the world all reunionsare worse than first encounters.

世界万物,所有重逢都不如初遇。


◎You are a hot heart but also silent.

你是心头一热也是不动声色。


◎All love is secret, all soulful only for you.

所有深爱都是秘密,所有深情都只为你。


◎Soft heart is adisease and deep feeling is fatal.

心软是病,情深致命。

评论(3)

热度(681)

  1. 共94人收藏了此文字
只展示最近三个月数据